Zet een bedtijd

DINSDAG ~

Het op tijd naar bed gaan en ’s morgens op tijd wakker worden kan voor mensen een behoorlijke uitdaging zijn. Veel mensen hebben een stressvol leven en zijn vaak moe als ze ’s avonds eindelijk eens thuis komen. Het is fijn als je ’s avonds thuis komt even wat tijd voor jezelf te hebben om lekker naar je favoriete serie te kijken, wat tijd te steken in het huishouden, misschien heb je nog wat werk dat gedaan moet worden of je leest een goed boek. Vaak vergeet je daarbij de tijd en voor je het weet is het alweer laat in de avond.

Ik heb 8 uur slaap nodig

Eigelijk weet iedereen het wel je hebt 7 tot 8 uur slaap nodig op een nacht. De slaap is nodig voor je hersenen om de gebeurtenissen van de dag te verwerken. Je lichaam heeft ontspanning nodig en heeft deze tijd nodig om goed uit te rusten. Focus je daarom deze week (en de komende weken) op het behalen van de 8 uur slaap!

Zet deze week een avond wekker

Je bent natuurlijk gewend om voor de ochtend je wekker te zetten, deze week gaan we ook een avond wekker zetten! Kijk naar hoe laat je in de ochtend op moet staan en zet dan 8 uur eerder een “tijd om te slapen” wekker. Als jouw avond wekker gaat is het dus tijd om heerlijk je bed in te stappen.

Zet deze week een avondwekker

 

~ Namasté YogaDagboek ~

Één reactie Voeg uw reactie toe

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

w

Verbinden met %s